מידע נוסף

איטום בטון קריסטלי מחיר

בטון קריסטלי

בטון הוא חומר חזק מאוד ועמיד מאוד, אבל הבעיה המרכזית שלו היא העמידות הנמוכה שלו בתנאי לחות ורטיבות. כאשר מים חודרים אל תוך יציקת הבטון, הם יכולים לעבור אותה בקלות מצד אל צד, ובדרך גם לגרום לנזק לברזלי הזיון של הבטון ולחיבור הצמנטי שמעניק לבטון את חוזקו המבני מלכתחילה. בכדי לאטום את הבטון מפני חדירה של מים ולחות נהוג לעטוף אותו בשכבות של איטום, מצד אחד איטום חיצוני בצורת טיח חוץ, צבע חוץ, חיפוי חוץ וכדומה ומצד שני בצורת טיח פנים וצבע. אלא ששכבות איטום אלה נוטות להישחק עם הזמן ולאבד מיעילותן, בעיקר מצדה החיצוני של יציקת הבטון, הצד החשוף לפגעי מזג האוויר. התנתקות שכבות איטום היא בעיה קשה ורוחבית בענף הבנייה ואת הפתרון לה נותן לנו בטון קריסטלי.

דברו איתנו

04-3750001phone
במיילpencil

 

מה זה בטון קריסטלי  AQUAMAT ADMIX?

AQUAMAT ADMIX הוא חומר גבישי המיועד ליישום על גבי יציקות בטון, אלא שבשונה מחומרי איטום קונבנציונליים הנותרים כשכבת איטום חיצונית לבטון, אקוומט איטום הוא חומר שמיועד לחלחל ולחדור אל עומק יציקת הבטון ולאטום את הבטון עצמו. המוצר מכיל בתוכו חול צורני, תרכובות כימיות פעילות וצמנט פורטלנד שמחבר הכל יחד. הסוד של המוצר הוא בנוכחות של גבישים זעירים החודרים פנימה אל תוך הבטון וסותמים למעשה כל חריץ, חור, כיס או מרווח מיקרוני בתוך הבטון, מה שהופך אותו לשכבת חומר אחידה ואטומה למים. בטון קריסטלי הוא למעשה בטון רגיל שעליו יושם חומר איטום קריסטלי, שלאחר יישומו חדר אל הבטון ונטמע בו כחלק אינטגרלי מהיציקה כולה.

 

מהם היתרונות של איטום קריסטלי?

ובכן, ביחס לפתרונות האיטום הקונבנציונלי מציע אקוומט שורה של יתרונות חשובים ומובהקים ובהם: הפיכת החומר לחלק אינטגרלי מהבטון והפיכת הבטון לחומר אטום בפני עצמו, חדירה אל עומק הבטון, איטום נימים וכיסים זעירים, הגנה על ברזלי הזיון בבטון, ניתן ליישום הן מהצד החיובי (חוץ) והן מהצד השלילי (פנים), איטום והגנה גם מפני כימיקלים מאכלים, מגביר את חוזק הבטון, קל ליישום על בטון טרי או יבש, אינו רעיל ובטוח לחלוטין לשימוש, אוטם סדקים פנימיים ועוד. אקוומט הוא לא פתרון האיטום הקריסטלי היחיד הקיים, אך נחשב לאחד המובילים שבהם ואם המטרה שלכם היא להפוך את הבטון שלכם לאטום בצורה מושלמת, איטום גבישי כדוגמת אקוומט איטום הוא הפתרון המתאים לכם ביותר.

חברת אם טי אר לבניין בע”מ מציעה מגוון רחב של פתרונות איטום, דבקים, רובה, תוספים, חומרי שיקום, צבע ועוד ומשמשת כיבואנית בלעדית של ענקית הבניין האירופאית איזומט. החברה מציעה את כל סוגי פתרונות האיטום, החל מפתרונות מסורתיים וקונבנציונליים ועד פתרונות מתקדמים כדוגמת בטון קריסטלי ותוספי איטום גבישי מתקדמים נוספים.

לפרטים נוספים על בטון קריסטלי אקוומט, מחיר ועוד לחצו כאן, או צרו קשר עוד היום בטלפון 04-3750001.