מידע נוסף

בטון קריסטלי מחיר

אם אתם מחפשים פתרונות איטום מתקדמים, לבטח שמעתם את המונח בטון קריסטלי והגיע הזמן להבין מה משמעותו ועד כמה הוא יכול להוביל אתכם לפתרונות האיטום הטובים ביותר עבורכם. בעוד שאיטום קונבנציונלי מיושם משני צדי יציקת הבטון בכדי ליצור מעטפת אטומה שמגנה על הבטון, בטון קריסטלי הוא למעשה פתרון שחודר אל תוך עומק הבטון ואוטם את הבטון עצמו. בטון קריסטלי הוא בטון אטום, שמים לא יכולים לחדור אליו ולא יכולים לגרום נזק לברזל הזיון ולמרקם הצמנטי הפנימי שלו, מה שמאריך את ימיו ומוסיף לו חוזק מבני, גם בהיעדר שכבות איטום חיצוניות מתפקדות.

דברו איתנו

04-3750001phone
במיילpencil

 

לאילו יישומים מתאימים מוצרי האיטום הקריסטליים?

ובכן, בטון קריסטלי הוא פתרון מעולה לכל יישום מבני, החל מדירה בבניין משותף ובמיוחד לתשתיות בטון חשוף כמו גשרים ומחלפים ולבטח למרתפים, חניונים תת קרקעיים ומבנים קרקעיים נוספים כמו חמ”לים, כורים גרעיניים, מכרות וכדומה. היתרון המובהק של בטון קריסטלי הוא שהוא מנטרל את התלות של הבטון בשכבות האיטום החיצוניות ומאפשרות לו לעמוד כיחידה אטומה בפני עצמה גם בתנאי לחות ורטיבות קשים במיוחד. בבנייה איכותית בסטנדרטים גבוהים מיושם בטון קריסטלי כברירת מחדל וכן בכל משימות הבנייה בעלות רגישות גבוהה ללחות ורטיבות, כדוגמת אלו שפירטנו לעיל.

כמה עולים הפתרונות של הבטון הקריסטלי?

המכנה המשותף לכל מוצרים קריסטליים הוא השימוש בטכנולוגיית הקריסטלים לאיטום. מפה פותחו שורה של מוצרים כמו חומר מרוכז, חומר מותאם, חומר לתיקונים, תוספי בטון, טיח גבישי ונוזל לאשפרת שכבות איטום. לכל אחד מן המוצרים הללו תמחור שונה ויחד עם זאת, ביישום פתרונות קריסטלים מחירים הם הדבר האחרון שצריך להטריד אתכם. ביישום בטון קריסטלי מחיר הפתרון עשוי להיות גבוה יותר מפתרונות איטום קונבנציונליים, אבל הערך הפונקציונלי הוא כל כך גבוה שבפועל מדובר בחומר היעיל ביותר, המשתלם ביותר ובטווח הארוך גם הזול ביותר. לאחר יישום פתרונות האיטום של MTR בטון היציקה הופך להיות אטום לחלוטין משני צדיו ולכל עומקו, מה שמבטיח עמידות גבוהה יותר של המבנה כולו ומייתר את הצורך בתיקוני איטום חוץ יקרים.

לפתרונות האיטום הקריסטלי ישנם כמובן עוד יתרונות רבים, שהופכים אותו לפתרון האיטום הטוב ביותר ליציקות בטון ואת כל המידע על מוצרי החברה תוכלו למצוא אצל הצוות המקצועי של חברת אם טי אר לבניין בע”מ. החברה, שהיא גם היבואנית הבלעדית של איזומט האירופאית בישראל, מציעה את כל סוגי פתרונות האיטום, לרבות איטום קריסטלי בסטנדרטים ובמפרטים הטכניים הטובים והמתקדמים ביותר הקיימים כיום. עם כל שאלה שלכם בנושא איטום קריסטלי ועם כל בקשה להזמנת פתרון איטום מתקדמים, תוכלו לפנות אלינו ונשמח לענות לשירותכם כאן ועכשיו.

לפרטים נוספים לחצו כאן, או צרו קשר עוד היום בטלפון 04-3750001.