מידע נוסף

חומרי איטום גמישים

המפגע השקט

אחת הבעיות הגדולות ביותר שיכולות לצוץ לאחר שיפוץ או בניית מבנה, גם שנים רבות אחר כך, היא הופעת סדקים במשטחים שנבנו. קירות, עמודים, תקרות וגגות, כולם מועדים לסבול מהופעת חריצים הפוגעים באטימות שלהם המובילה לשלל בעיות. אחת הבעיות הנפוצות והמוכרות היא נזילה מהגג. במהלך גשם נכנסים מים למבנה בעל גג חשוף, כדוגמת בית פרטי או דירת גג, דרך חריצים באיטום של הגג. במים מחלחלים דרך התקרה וחודרים לתוך הבית. המקרה המתואר הוא מקרה פשוט יחסית. במקרים אחרים אטימה לא מלאה עלולה להוביל להופעת רטיבות בקירות שלמים ולצורך בתיקונים מקיפים ויקרים.

אחת הדרכים השימושיות ביותר להימנע מהגעה למצב כזה, היא באמצעות שימוש בחומר כמו חומר איטום גמיש. חומר איטום הוא בעצם מעין נוזל סמיך העשוי ממרכיבים בעלי תכונות מיוחדות המאפשרים לו בו זמנית לאטום את החריצים שאליהם הוא מוחדר ולאפשר נשימה של החלל האטום והימלטות מים ממנו. יחד עם זאת, מדובר בחומר עמיד ביותר המעניק שקט נפשי וידיעה שלא משנה מה יקרה, הוא יחזיק מעמד. גם טמפרטורות קיצוניות או לחץ מכני לא משפיעים על האיטום שנעשה באמצעות חומרי איטום גמישים, כמובן בהנחה שהוא בוצע כהלכה.

 

איך עושים את זה?

ישנם מספר תנאים שעליכם לוודא את קיומן לפני השימוש בחומר האיטום הגמיש, וזאת על מנת לוודא קליטה טובה שלו ותנאים אופטימליים לאיטום מוצלח. ראשית, המשטח חייב להיות נקי ושלם, ללא חורים. שמן ולכלוך ימנעו קליטה של חומר האיטום. לכלוך ניתן לסלק באמצעות שימוש בזרם חזק של מים, אך יש להניח למשטח להתייבש לפני מריחת חומר האיטום. בנוסף, חשוב מאוד להסיר חלודה ממשטחי מתכת שברצונכם לאטום.

כמובן שיכולים להיות מצבים שונים שבהם לא תדעו מה לעשות, או איזה חומר בדיוק מתאים למשטח שאותו אתם רוצים לאטום. במקרה כזה, חשוב להתייעץ עם החברה המשווקת. הניסיון של העובדים בה וההיכרות שלהם עם חומרי האיטום השונים יאפשרו להם להתאים לכם בדיוק את החומר שאתם צריכים על מנת שהבעיה לא תחזור על עצמה.

זקוקים למוצרי איטום ומוצרים נוספים מאיכות גבוהה? מחירים נוחים ומגוון רחב הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מציעה לכם מבחר של פתרונות ומוצרים בהתאמה מלאה. לסקירת כלל המוצרים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים ולהזמנות, התקשרו לטלפון 04-3750001