מידע נוסף

חומר איטום לגג מחיר

אחד הדברים החשובים ביותר בבנייה או בשיפוץ של מבנה, הוא לוודא שהמבנה בעל יכולת להתנתק מהעולם החיצון ולייצר סביבה שהיא מופרדת מהחוץ, מבודדת ומוגנת. אמנם הדבר הראשון שעולה בראש הוא תחום הבידוד התרמי, אבל עוד לפני כן יש לשים לב שהבית מהווה מחסום פיזי בפני איתני הטבע. אולי עקב האכילס הגדול ביותר של מבנים, בטח כשמדובר במבנים ישנים, הוא נושא האיטום. כמובן שבעיות באיטום יכולות להיווצר בחלקים שונים ומשונים של המבנה, אך פעמים רבות הן מופיעות בגג.

בבואכם לתקן את האיטום ולקנות חומר איטום לגג מחיר הוא לא הדבר הראשון שצריך לעלות על דעתכם, ויש לכך סיבה טובה. ישנו מגוון גדול של חומרי איטום גגות מחירים משתנים ותכונות מגוונות לכל אחד מהם. ישנם חומרים המבוססים על צמנט, ישנם כאלה המבוססים על פוליאריתן וישנם כאלה המבוססים על מים. יש כאלה המורכבים מחומר אחד ואחרים שהם דו רכיביים או אפילו רב-רכיביים. יש חומרי איטום נוזליים ויש סרטי איטום המודבקים על החריץ, ועוד ועוד.

 

המון שיקולים כשבאים לבחור

בשל העובדה שישנם סוגים כה רבים של חומרי איטום, הן כאלו המיועדים לגג והן כאלו המיועדים למשטחים אחרים, חשוב למפות את הצרכים שלכם ולפיהם לבחור את החומר שישמש אתכם בצורה הטובה ביותר. קודם כל, קחו בחשבון את סוג הגג שלכם. ישנם חומרי איטום המתאימים לגגות רעפים משופעים ושאינם סימטריים, בעוד אחרים מתאימים רק לגגות שטוחים. שנית, חשוב לדעת מה הם החומרים שעל חומר האיטום לאטום. האם מדובר על גג מבנה שצריך לחסום את הגשם ותו לא, או שמא מדובר על כזה שיעברו עליו נוזלים אחרים העמידות של חומרי האיטום משתנה ולכן הגדרת הצורך הזה חשובה.

בסופו של דבר, גם אנשי מקצוע אינם תמיד מומחים בבחירה של החומר המתאים ביותר לאיטום כל סוג של מבנה. במקרים כאלה, מומלץ להתייעץ עם חברה המתמחה במוצרים הללו. חברות המשווקות חומרי איטום הן בעלות ניסיון רב בתחום, ורוב הסיכויים שידעו להתאים לכם את חומר האיטום המתאים ביותר מבחינת סוג הגג, מרכיבי החומר וכן, גם לפי התקציב שלכם.

זקוקים לחומרי איטום מאיכות גבוהה? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת המתאימה עבורכם. החברה מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות ומוצרים בהתאמה מלאה. לסקירת מגוון חומרי האיטום של החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים ולהזמנות, התקשרו לטלפון 04-3750001