מידע נוסף

להתקדם לענף הבניה החדשני ביותר

בתור אנשי מקצוע בענף הבניה, אתם בטח כבר יודעים כמה חשוב עבור הלקוח זמני העבודה שהתחייבתם עליהם. אתם יודעים כמה זה מתסכל שאתם נתקעים בשלב מסוים בפרויקט ולא מתקדמים, אם זה בגלל רטיבות שפתאום צצה או שפתאום הרובה בגוונים שונים ולכן נדרש להתחיל מההתחלה.

זה מרגיז, זה לא נעים מול הלקוחות ובטח ובטח לא עוזר לעסק ולפרויקט שלך להתקדם!

רבים ממתחרייך לענף לא יודעים, אך יש דרכים להתגבר על הכשלים, להשאיר את הדאגות מאחור ולקדם את עצמך לחזית הענף, עם הרבה יותר בטחון לפרויקט הבא!

אז איך עושים זאת? בשלושה צעדים פשוטים המתרכזים סביב נושא אחד, נושא שלפעמים נוטים לא להשקיע בו, קבלנים שוכחים לבדוק אותו לעומק ולאחר מכן לא באמת יודעים מול מה הם מתמודדים, הוא הדבר הבסיסי ביותר והחשוב ביותר בענף, הוא איכות חומרי הבניין!

אז איך בודקים באמת איזו איכות יש לחומרי הבניין שברשותכם?

  1. חדשנות – בתחום חומרי הבניין אחד הדברים החשובים ביותר היא חדשנות. קחו לדוגמא את חומרי האיטום שבהם אתם משתמשים, התחום הזה משתנה אינספור פעמים, בכל פעם נוצרות טכנולוגיות חדשות בחומרי האיטום המתגברות על קשיי העבר ויוצרות פער עצום משאר חומרי האיטום. כמה ענק אתם שואלים? קחו לדוגמא את הפלאפונים הראשונים של נוקיה, הגדולים והמסורבלים וקחו לעומת זאת את ה iPhone החדש, זה הפער המשתנה בכל פעם. עם כזה פער ענק אתם רוצים להישאר מאחור?

לכן, חשוב מאוד להתעדכן בכל פעם, לקרוא ולעקוב אחר מאמרים המעניקים לך את הידע לחדשנות בענף. תזכרו תמיד ידע= כוח! אל תשאירו את הכוח שלכם מאחור.

  1. בדיקות איכות- אחד הדברים החשובים והקריטיים בענף הבניין הוא מעקב תמידי אחר איכות החומר בפני כשלים. לא, זה לא אתם בתור קבלנים אמורים לדעת לעשות זאת. בחברה איכותית של חומרי בניין איכותיים, ישנן בדיקות מעבדה לבקרת איכות מחזוריות ואקראיות בהן נשלחות דגימות של חומרי הבניין למעבדות המתקדמות ביותר בעולם שכל תפקידן הוא לחפש כשלים בחומר. שם יושבים מיטב המדענים ומנסים לבחון בכל דרך אפשרית את איכות החומרים על מנת לבחון את איכות החומר, המקצוענות שלהם היא לחפש את נקודת החולשה של החומר ובמקרה ונמצאה לשלוח גרסה עדכנית. כן, ממש כמו תוכנת מחשב ללא באגים! .

לכן, תמיד חשוב לבדוק עם חברת חומרי הבניין שממנה את רוכשים חומרים ולשאול האם המוצרים שלהם תחת פיקוח של מעבדות לבקרת איכות ומי אלה המעבדות האלה!

 

3.פשטות התהליךהנגישות של תהליך השימוש בחומר לא פחות חשובה!

הרבה אנשי מקצוע שוכחים לבדוק את הדבר המאוד חשוב בחומרי הבניין שברשותם, האם החומר בכלל קל ליישום?

לבצע תהליכים כמו שיקום בטון ואיטום גגות לעיתים יכולים להוות תהליך מורכב, ולכן תהליך יישום החומר חשובה לא פחות .אומנם, הוא יכול להיות חומר בניין בעל טכנולוגיה מתקדמת ולעבור את כל בקרות האיכות האפשריות, אך אם בסוף הפועל שלכם מתקשה להשתמש בו מה כל זה שווה?

לכן, לפני שמתעסקים בחומר הבניין, חשוב מאוד לבדוק ולקרוא את תהליך השימוש בו. ישנם חומרים, למשל חומרים- מוכנים לשימוש בו תהליך הערבוב נעשה מראש ויוצרים קיצור זמנים בתהליך ומקלים על פועל הבניין.

עד כאן שלושת הצעדים שכל עוסק בענף הבניה חייב לדעת לפני שהוא בוחר לעבוד עם חומר בניין מסוים. תזכרו לקרוא ולהתעדכן תמיד בנושא חדשנות החומרים בענף!  לבדוק אם מתבצעות בדיקות איכות לחומרים! ולא פחות חשוב לקרוא מה תהליך היישום!

תקצרו זמני פרויקטים, תמנעו כשלים בעבודה, תייעלו ותקדמו את עצמכם ואת העסק שלכם!

יש לך עוד שאלה?  נתקלת בבעיה מסוימת במהלך פרויקט? מכיר עוד דרך לבדוק את חומרי הבניין לפני שימוש? ספר לנו! דעתך חשובה לנו!