מידע נוסף

ניקוי רובה ברצפה

אחידות ואטימות

בעת ריצוף משטחים, משתמש הרצף באריחים מחומרים שונים. עם זאת, ישנה חשיבות לשמור על האריחים במקום וכן לאטום את הרווחים ביניהם, הן על מנת למנוע תזוזה של האריחים והן על מנת למנוע חלחול של נוזלים אל מתחת להם. אחד החומרים השימושיים ביותר לביצוע המשימה הזו הוא הרובה. לאחר הערבוב הרובה נמצאת במצב משחתי ואלסטי ומתקשה לאחר ההחדרה שלה אל בין האריחים, הרובה מהווה את אחד האמצעים השימושיים והיעילים ביותר לאיטום מרווחים בין אריחים.

עם זאת, מטבע הדברים הרובה נמצאת לרוב מעט מתחת למפלס האריחים והיא עשויה מחומר גס ומחוספס יותר מאשר האריחים עצמם. העובדה הזו הופכת את החריצים שאותם היא אוטמת למאגרי לכלוך ואבק. בנוסף, בשל הקושי לגרוף את מי שטיפת הרצפה מהחריצים הללו, המים נשארים שם ויוצרים סביבה אידיאלית לגדילה והתפתחות של עובש. עניין העובש שכיח במיוחד בחדרים לחים כמו מקלחת.

 

ניקיון ותחזוקה

בשל הסיבות הללו, חשוב מאוד לדעת איך מנקים רובה על מנת לדעת מה לעשות כשהרובה תתלכלך או תעלה עובש. ניקוי רובה במקלחת, לדוגמה, הוא בעל חשיבות עליונה הן על מנת לשמור על האסתטיות של המקלחת והן על מנת למנוע התפשטות של העובש על הקירות. גם ניקוי רובה ברצפה היא משימה חשובה. אחרי שתעשו את הניקיון הראשון, תבינו למה אתם צריכים להמשיך לעשות את זה באופן תדיר.

חשוב לבחור בחומרים המתאימים לניקוי רובה באופן ספציפי. חומרים אלו אינם פוגעים ברובה עצמה אלא רק מסירים ממנה את הלכלוך שהצטבר עליה. בנוסף, במקרים הרבים שבהם הרובה מהווה אלמנט עיצובי, לדוגמה במקרה של רובה צבעונית, חשוב לבחור בחומר ניקוי שלא יפגע בצבע המעניק לה את אופייה הייחודי.

העמידות הרבה של הרובה יוצרת בעיה במקרים בהם בטעות נמרחה רובה על האריחים עצמם, מחוץ לחריצים. הרובה הזו תתקשה, תפריע לסימטריות של האריחים ותהווה מכשול ברצפה. במקרה כזה יש לדעת איך מנקים רובה מאריחים. יש מה לעשות על מנת לבצע ניקוי רובה מקרמיקה. חומרים מיוחדים המיועדים להמסה של הרובה יאפשרו לכם להחזיר את המראה המבריק לאריחי הבית ולהחזיר להם את המראה האסתטי והיפה.

זקוקים לחומרים איכותיים שישרתו אתכם במהלך השיפוצים או הבנייה? התאמה מלאה לצורך וגם מחירים נוחים הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות ומוצרים איכותיים שיוכלו לשרת אתכם במסגרת עבודות הבנייה והשיפוץ. לקבלת פרטים נוספים ולהזמנות, התקשרו לטלפון 04-3750001