מידע נוסף

חומר להדבקת קרמיקה

שטח ישר

הדבקת אריחי קרמיקה אינה עניין פשוט. עבודת הריצוף של משטחים ורצפות היא עבודה מורכבת, המצריכה מיומנות גבוהה. משטח שרוצף בצורה שאינה מקצועית יהיה משטח לא ישר, קשה מאוד לניקוי, ושאינו משיג את מטרתו המקורית. בנוסף, במידה ומדובר על ריצוף באזורים גבוהים כדוגמת קירות וכדומה, ריצוף באמצעות שימוש ברכיבים שאינם מקצועיים ומאושרים על ידי התקינה האירופאית עלולים להוביל לנפילה של אריחים ולסכנה בטיחותית.

עניין הריצוף צריך להילקח ברצינות יתירה, ולכן כאשר אתם מחפשים חומר להדבקת אריחי קרמיקה, אתם לא יכולים פשוט לבחור כל דבק בחנות. דבקים המיועדים לריצוף הם דבקים העשויים מרכיבים מיוחדים, מותאמים במיוחד לסוג האריח שאותו הם מיועדים להדביק. בנוסף, הדבקים השונים משמשים לריצוף של סוגי משטחים מגוונים. אין דין חומר להדבקת שיש כדין חומר להדבקת קרמיקה.

 

איך בוחרים ספק?

בבואכם לבחור ספק שברשותו הדבקים הטובים ביותר שבהם תוכלו להשתמש, יש כמה עקרונות שעליכם לקחת בחשבון ושעליהם מומלץ לבסס את הבחירה שלכם בספק. ראשית, חשוב שהספק ישווק מוצרים של חברה מוכרת ברמה בינלאומית, ועדיף שיהיה הספק הבלעדי שלה. בצורה כזו תוכלו לדעת שהספק מחויב לרמת איכות גבוהה ובלתי מתפשרת. בנוסף, בחירה במוצרים של חברה בינלאומית תעניק לכם את השקט שבידיעה שהחומרים שאתם קונים עברו בדיקות בטיחות גם במדינות אחרות בעולם וקיבלו תקינה של האיחוד האירופי ומכון התקנים הישראלי.

בנוסף, חשוב לבחור בספק המחזיק ברשותו מלאי גדול של מוצרים ומגוון רחב שיאפשר לכם לקבל ממנו את כל מה שאתם צריכים לכל סוג של עבודה. אתם הרי אינכם רוצים להתרוצץ מספק לספק רק בשביל מוצר אחד בכל פעם. גם אם כאשר אם מעוניינים לקנות חומר להדבקת קרמיקה מחיר הוא מה שבעיקר מעניין אתכם, עדיין כנראה שיהיה לכם חסכוני יותר לקנות את רוב המוצרים שלכם אצל ספק אחד.

קנייה בכמויות גדולות יכולה לשמש קלף להתמקחות על הנחה, והידיעה שאתם עובדים מול ספק קבוע ואמין תעניק לכם שקט בל יתואר. בנייה של מערכת יחסים בין איש מקצוע לספק מצריכה השקעה, ועדיף להשקיע במערכת יחסים עם עתיד משתלם לשני הצדדים.

עוסקים בשיפוץ או בבנייה? זקוקים לחומרים איכותיים לצורך הדבקת קרמיקות וכן לצרכים נוספים? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת המתאימה עבורכם. לסקירת כלל מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים והזמנות, התקשרו לטלפון 04-3750001