מידע נוסף

ניקוי גרניט פורצלן לאחר שיפוץ

ניקוי לאחר שיפוץ

בעת ביצוע שיפוץ במבנה, כמות הלכלוך שמצטברת היא עצומה. אבק, פסולת, חלק מבנה, צבע וכדומה, כולם מצטברים לערימות של אשפה. ההבדל העיקרי הוא שכל מה שאינו נוזלי, יכול להיות מסולק פשוט באמצעות פינוי לפח הבניין הקרוב. במקרה של חומרים נוזליים, כמו צבע, לכה וכדומה, המצב בעייתי יותר. הכתמים הנוצרים מחומרים אלו עלולים להישאר על הרצפה לשנים רבות, במיוחד אם לא מטפלים בהם יחסית בסמוך לזמן שבו הם הכתימו את הרצפה.

עם זאת, יש צורך להתחשב באופי של החומרים שבהם משתמשים לרוב במהלך שיפוץ ולסוג המשטח שאותו הם לכלכו. חומר ניקוי המתאים למשטחי עץ יכול להיות שלא יתאים למשטחי שיש או גרניט ולהפך. לכן, כאשר אתם רוצים לבצע ניקוי גרניט פורצלן אחרי שיפוץ, חשוב לבחור בחומר המשמש באופן ייעודי לצורך ניקוי גרניט פורצלן לאחר שיפוץ.

 

מי המשתמש?

בנוסף, במידה ואינכם אנשי מקצוע, חשוב להשתמש בחומר המתאים לשימוש ביתי. אנשי מקצוע יכולים להיות בעלי הידע והציוד הדרוש לערבוב של מספר חומרים או לדילול של חומרי ניקוי ייעודיים, בעוד שלכם אין את הידע והציוד הללו. לכן, במידה ואתם אנשים פרטיים המעוניינים ניקוי גרניט פורצלן לאחר בניה כדאי לכם לבחור במוצר שמתאים גם לשימוש ביתי. דוגמה לחומר כזה הוא החומר CL-Universal או CL-Clean.

זהו חומר המיועד באופן ייעודי, בין היתר, לניקוי רצפות גרניט. הוא מאפשר הסרה של כתמים ממגוון של מקורות, כולל מקורות יומיומיים כמו קפה ושמנים וכן מקורות אחרים כמו טיח וכדומה. הוא מתאים לשימוש גם על ידי אנשי מקצוע וגם על ידי אנשים פרטיים, גם לצרכים ביתיים וגם לצרכים תעשייתיים. בנוסף, השיווק שלו במכלים במספר גדלים מאפשרת גם היא התאמה טובה יותר לסוג הצרכן.

כמובן שזהו אינו החומר היחידי שבו ניתן להשתמש. חברות המתמחות במוצרי בניין יכולות לספק לכם חומרי ניקוי נוספים המיועדים למשטחי גרניט ולמשטחים אחרים. בנוסף, ניתן למצוא בשוק מוצרים המיועדים לאנשי מקצוע מומחים. במידה ויש לכם צורך בחומר ניקוי לעבודה השוטפת, מומלץ להתייעץ עם מי שמתמחה בתחום.

זקוקים לחומרי ניקוי איכותיים המתאימים לניקוי רצפות גרניט פורצלן לאחר השיפוץ? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. להזמנת החומר המתאים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו לטלפון 04-3750001