מידע נוסף

חומר לניקוי רצפות גרניט פורצלן

ריצוף יוקרתי דורש תחזוקה מיוחדת

אם החלטתם לרצף את הבית באמצעות גרניט פורצלן, כנראה ידעתם מה אתם עושים. מדובר על ריצוף פופולרי בשל האופי היוקרתי שלו, הגוונים הרבים שבהם הוא מגיע ותחושת הביתיות שהוא משדר. עם זאת, אחת התכונות הבעיות של ריצוף גרניט פורצלן היא העובדה שלכלוכים בולטים עליו ושלא ניתן לבצע ניקוי גרניט פורצלן בכל חומר שרוצים.

חומר לניקוי רצפות גרניט פורצלן, במיוחד כאשר רוצים לבצע ניקוי גרניט פורצלן מבריק, צריך לענות על כמה דרישות. ראשית, הוא צריך להכיל רכיבים פעילים שיוכלו לבצע את הניקוי, בדומה לכל חומר ניקוי אחר. הדבר החשוב הוא לוודא שחומר הניקוי לא מכיל רכיבים שיעמעמו את הברק של הרצפות. בסופו של דבר, אם לאחר מספר פעמים של שטיפת רצפה כל הברק של הרצפות יעלם, חבל שהשקעתם בהתקנה של רצפת גרניט. באותה מידה הייתם יכולים להתקין רצפות מט פשוטות יותר.

 

עם מה כדאי לנקות?

חומר ניקוי גרניט פורצלן מבריק מומלץ הוא CL-UNIVERAL או CL-GROUT לניקוי וחידוש הרובה של חברת איזומט. החומר הזה, מלבד העובדה שמדובר בחומר ניקוי כללי המאפשר ניקיון של סוגים רבים של משטחים, מותאם במיוחד לניקוי של משטחי גרניט.                                                           

מובטח לכם שבשימוש ב-CL-UNIVERSAL או CL-GROUT לא תפגמו בברק הייחודי של רצפות הגרניט פורצלן שלכם, אך עם זאת גם לא תצטרכו להתפשר על רמת הניקיון שלהן.

בנוסף, יתרון מיוחד שיש ל-CL-UNIVERSE או CL-GROUT הוא שהוא חומר המתאים לשימוש ביתי. במקרים רבים, חומרי ניקוי ייעודיים דורשים טיפול ודילול מיוחדים ושימוש באמצעי הגנה מיוחדים. כאן אין זה המצב. כמובן שיש להשתמש בחומר בהתאם להוראות הבטיחות ועם כפפות, אך לא צריכים להיות אנשי מקצוע לשם כך.

חומר אחר, חזק יותר וייעודי במיוחד למשטחי אבן מבריקים הוא ה-CL-MARBLE. חומר זה אכן אינו מתאים לשימוש ביתי אלא רק לכזה תעשייתי, והוא מיועד להסרת כתמים קשים במיוחד. בנוסף, היות והוא אינו מכיל חומצות, הוא לא פוגע במשטחים רגישים יחסית שהיו עלולים להינזק מהשימוש בחומר ניקוי חזק כל כך. בחרו לכם את חומר הניקוי המתאים לכם ושמרו על רצפת הגרניט שלכם נקייה ומבריקה.

סיימתם את השיפוץ ועתה אתם זקוקים לחומר איכותי ויעיל שיעזור לכם להסיר את הכתמים והלכלוכים שהצטברו על רצפת הגרניט פורצלן? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. להזמנת החומר המתאים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו לטלפון 04-3750001