מידע נוסף

ניקוי קרמיקה אחרי שיפוץ

הגראנד פינאלה

אחד הרגעים המשמחים ביותר במהלך שיפוץ מבנה הוא הניקיון. הניקיון מצביע על כך שהשיפוץ נמצא בשלבי סיום, והנה תסתיים העבודה על המבנה שאותו השקעת לחדש. הוא גם יחשוף במלואו את היקף השיפוץ ואת השינוי הגדול שהתחולל במבנה. אחרי הכל, כשכל החלל מכוסה אבק, פסולת וכתמי צבע, קשה להעריך את איכות העבודה.

אחת הבעיות הניצבות בפני קבלן השיפוץ היא איך לנקות ריצוף אחרי שיפוץ. בסופו של דבר, רוב הלכלוך הרציני באמת נדבק לרצפות, כולל כתמי צבע, שאריות לכה, סימנים משלל המכשירים והאובייקטים שנגררו עליהן במהלך השיפוץ ועוד. ניקוי קרמיקה אחרי השיפוץ הוא אחד השלבים החשובים במהלך ניקיון בסיום שיפוץ מבנה, ובהחלט אחד המסובכים שבהם. בבואכם לבצע ניקוי קרמיקה לאחר שיפוץ ישנם שני דברים עיקריים שאליהם כדאי לכם לשים לב.

 

מה לבדוק?

ראשית, חשוב להשתמש בחומר המתאים לסוג הריצוף. חומרים המתאימים לניקוי גרניט לא בהכרח יתאימו לניקוי עץ, וכאלה המתאימים לקרמיקה לא בהכרח יתאימו לניקוי טיח. הרי בסופו של דבר, אינכם צריכים לנקות אך ורק את הרצפה אלא גם משטחים נרחבים אחרים כמו שיש וקירות. ההתאמה של חומר הניקוי לסוג המשטח שעליו עובדים היא הכרחית. חומר ניקוי שאינו מתאים עלול לפגום בחומר שממנו עשוי הריצוף, לגרום לו לנזק בטווח הקצר או הארוך ואולי סתם לפגוע בעיצוב ובצבע שלו. נזק כזה בסיום השיפוץ יוצר פינאלה עגום לתהליך שבו השקעתם זמן רב כל כך.

שנית, חשוב לבחור בחומר ניקוי המתאים לחלל שבו אתם עובדים. ישנם חומרים המותאמים במיוחד למשטחים תעשייתיים, בין אם בשל אופיים או בשל חוזקם. לעומת זאת, ישנם חומרי ניקוי המותאמים לחללים ביתיים ומבטיחים תוצאות טובות בהקשר העבודה הזה. ההתאמה הזו חשובה על מנת שלא ייווצר מצב שאתם משתמשי עבור משטחים ביתיים בחומרים בעלי עוצמה תעשייתית. אתם עלולים לגרום נזק.

בסופו של דבר, מגוון חומרי הניקוי שבהם ניתן להשתמש על ריצוף הוא די גדול. עם זאת, זה לא אומר שעליכם להתפשר על האיכות. בחרו את חומר הניקוי המתאים ביותר לסוג העבודה שאתם רוצים לבצע.

מחפשים מוצרי ניקוי איכותיים המתאימים לניקוי החלל לאחר שיפוץ או בנייה? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת המתאימה עבורכם. החברה מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות ומוצרים בהתאמה מלאה. לסקירתם, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים ולהזמנות, התקשרו לטלפון 04-3750001