מידע נוסף

סילר לאבן מחיר

איזה סילר לבחור?

כאשר אתם רוצים לבחור סילר לאבן על מנת לאטום משטחי אבן שונים במהלך שיפוץ או לאחריו, ישנם כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון. ראשית, חשוב לדעת איזה סוג אבן אתם רוצים לאטום. האם מדובר על אבן טבעית או מלאכותית, ואולי על משטחים אחרים כדוגמת בטון, שיש, גרניט ואחרים. ההגדרה של סוג המשטח שאותו אתם רוצים לאטום בעזרת הסילר הכרחית לקבלת התוצאה הרצויה, שכן הרכיבים בשלל סוגי הסילרים השונים מותאמים במיוחד לסוג המשטח שאותו הם צריכים לאטום.

סילר אבן יכול להגיע בכמה צורות ויכול להיות מבוסס על כמה חומרים שונים. ישנם סילרים המבוססים על סילוקסן, ואילו אחרים הם מבוססי מים. ישנם כאלה בעלי יכולות נשימה טובות יותר או פחות, וכן כאלה המותאמים דווקא לאיטום נגד שמנים בעוד אחרים טובים יותר לאיטום כנגד מים. הכל תלוי בסוג המשטח, במיקום שלו במבנה ובסוג החומרים שעליו להיות אטום כנגדם.

 

לא לפגוע בעיצוב

מלבד זאת, בדרך כלל משטחי אבן שיש רצון לאטום הם כאלה בעלי פונקציות עיצוביות, בין היתר. בין אם מדובר בריצוף מיוחד בחזית הבית ובין אם בשיש של המטבח, מדובר במשטחים בולטים לעין שוודאי הושקעה מחשבה רבה בבחירת העיצוב שלהם. לכן, כאשר בוחרים סילר, חשוב לשים לב שמדובר בכזה שלא ייצר קרום על המשטח שיפגע בעיצוב שלו. ישנם סילרים היוצרים שכבה דקה ושקופה מטבעם, כך שהם אינם פוגעים בעיצוב, עמידים מפני UV ואינם מצהיבים עם הזמן ואילו במקרה של אחרים זה יכול להיות תלוי בכמות החומר ששמתם או ברמת הדילול שלו.

כמו שניתן להבין, מגוון המוצרים הקיים בשוק מאפשר לכם בחירה. לכן, בין היתר, כאשר באים לדון בנושא סילר לאבן מחיר אחיד אינו משהו שניתן לקבוע. מדובר במוצר בעל תכונות משתנות בהתאם לצורך ולכן גם המחיר אינו חקוק באבן. על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר, וכן על מנת לקבל את המוצרים הטובים ביותר, חשוב לפנות לחברה המתמחה בייצור של חומרי בניין בסטנדרט הגבוה ביותר. אתם וודאי אינכם עשירים מספיק כדי להרשות לעצמכם לקנות מוצרים באיכות ירודה, שלטווח האורך יגבו מכם מחיר כבד.

זקוקים לחומרי בנייה מאיכות גבוהה? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות ומוצרים בהתאמה מלאה, שיוכלו לשמש אתכם במסגרת הפרויקטים השונים. לסקירת מגוון האפשרויות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים ולהזמנות, התקשרו לטלפון 04-3750001