מידע נוסף

סילר לאבן טבעית מחיר

איטום מתאים למשטח

כמו שניתן להבין משמו, סילר הוא חומר שנועד לאטום משטחים ולהגן מחדירה של נוזלים שונים, החל במים וכלה בשמנים. עם זאת, לא מדובר בחומר איטום רגיל המנותק מהמשטח ופשוט ממלא חריצים שמופיעים בו או שנמצאים בו מטבעו. הסילר, לעומת זאת, הוא נוזל החודר אל תוך הנקבוביות שנמצאות על פני המשטח, ובכך חוסם לגמרי את החדירה של חומרים שונים לתוכו. הסילרים השונים הם בעלי רכיבים ננו-מולקולריים שיכולות לחדור גם לחריצים קטנים ובכך מונעים כל אפשרות של הצטברות נוזלים.

עם זאת, בדומה לחומרי איטום אחרים, חשוב להתאים את סוג הסילר שאיתו עובדים לסוג המשטח שאותו אתם רוצים לאטום. סילר לאבן טבעית לא יהיה בהכרח סילר המתאים גם לציפוי של משטחים אחרים, ולכן חובה לוודא בהוראות המוצר שהוא אכן מתאים לשימוש שבו אתם מעוניינים כדי לוודא את השגת האפקט הרצוי.

בנוסף, סילרים שונים מבוססים על חומרי בסיס שונים, כמובן בתוספת של חומרי אטימה. ישנם סילרים המבוססים על סילוקסן, ואילו אחרים מבוססים על מים. גם כאן, הכרחי לבחור סילר המיוצר על בסיס התואם את השטח שעליו אתם עובדים. כמו שודאי ניתן להבין, כאשר בוחרים סילר לאבן טבעית מחיר לא צריך להיות בהכרח הדבר הראשון שעליו מסתכלים. ישנם פרמטרים חשובים יותר שייקבעו האם בכלל תוכלו להשתמש בסילר הנידון, בלי קשר למחיר שלו.

 

שחקן מנצח

אחד החומרים הטובים ביותר שבו תוכלו להשתמש על מנת לאטום אבן טבעית, הוא NANOPRO-L או NANOPRO-C של חברת ISOMAT. חברה זו היא חברה אירופאית, בעלת כל התקנים הנדרשים, וידועה באיכות הגבוהה של המוצרים שלה. היא משווקת מגוון של חומרי בניין, וביניהם גם סילרים איכותיים המתאימים למגוון של משטחים.

ה-NANOPRO הוא סילר בטכנולוגיית ננו המבוסס מים, המאפשר איטום לטווח ארוך כנגד חדירה של מים ושמנים. עם זאת, הוא מאפשר לאדי מים לצאת כך שהמשטח נשאר נושם. הוא מתאים לשימוש על הרבה משטחים, כולל על אבן טבעית, וניתן לראות את האפקטיביות שלו באטימה מיד לאחר השימוש.

מחפשים פתרונות איטום איכותיים? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מציעה לכם מגוון רחב של מוצרים בהתאמה מלאה, שיוכלו לשמש אתכם במסגרת הפרויקטים השונים. לסקירתם, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים ולהזמנות, התקשרו לטלפון 04-3750001