מידע נוסף

רובה אקרילית מחיר

איטום ממשקים

כאשר בונים רצפה או מרצפים משטחים כמו קירות, ישנה חשיבות עצומה לאיטום נכון של הממשקים בין האריחים. החריצים הללו יכולות להוות מקור לכאב ראש לא קטן אם הם אינם אטומים היטב. ראשית, הם יכולים לפגוע בעיצוב בשל הצטברות של כתמי רטיבות ופטריות. שנית, וחשוב יותר, חריצים שאינם אטומים היטב עלולים להוביל לחדירה של נוזלים למשטח שתחתם, בין אם מדובר בקירות, רצפה או משטחי עבודה. חדירה כזו של נוזלים תוביל להצטברות של רטיבות ויכולה להוות סכנה בטיחותית של ממש. ואם הדבר נכון לשימוש ביתי, על אחת כמה וכמה שהוא נכון בכל הנוגע למבנים תעשייתיים.

בדיוק בשביל זה נועדה הרובה. זהו חומר שמיושם במישקים אל בין האריחים ואוטם את הממשק ביניהם באופן מוחלט. סוגי רובה שונים מתאימים לאריחים שונים ולשימושים שונים, אך באופן כללי זהו השימוש בה.

 

מגוון סוגים

שני הסוגים העיקריים של הרובה הם רובה אקרילית ורובה אפוקסית. האחרונה נחשבת לאיכותית יותר ועמידה יותר בקרב אדריכלים אך מהצד העיצובי של מעצבים הרובה האקרילית נוחה יותר לעיצוב ומאפשרת שילוב של אלמנטים אדריכליים ועיצוביים בצורה קלה יותר. לרוב בשל קשיים בחוסר ידע ביישום של הרובה האפוקסית הרובה האקרילית מגיע לרמה שהיא אינה נופלת ביכולות האיטום והשחיקה שלה. בנוסף, כאשר בוחרים רובה אקרילית מחיר הרובה יורד משמעותית. הרובה האקרילית זולה יותר מרובה אפוקסית, וכאשר מדובר במבנים בעלי מטרים רבים של ריצוף ההבדל הזה במחיר יכול להיות משמעותית מאוד.

כאשר בוחרים את סוג הרובה שבו אתם רוצים להתשמש, חשוב לדעת שישנם עוד פרמטרים מלבד באם הרובה היא אקרילית או אפוקסית. סוגי רובה שונים מתאימים לאיטום של ממשקים בין אחרים מסוגים אחרים, ולכן חשוב להתאים את סוג הרובה לסוג האריחים שאיתם אתם מרצפים את המשטח. הרובה שתתאים לאיטום ממשקים בין אריחי קרמיקה לא תהיה זו שתתאים לאיטום חריצים בין אריחי בטון ולא תתאים לסגירת הממשקים של אבנים בחיפויי חוץ שהינה כוחלה.

בנוסף, חשוב לבחור ברובה המתאימה לסוג המבנה שבו אתם מיישמים אותה ולדרישות המקצועיות ממי שמשתמש בה. יש כאלו המתאימות לשימושי חוץ בחיפויים (כוחלה) אך דורשים מיומנות של איש מקצוע מנוסה, ואילו אחרות מתאימות יותר לשימוש ביתי ופרטי.

זקוקים לרובה אקרילית, כוחלה או מוצרים נוספים לפרויקטים שבהם אתם מעורבים? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות ומוצרים בהתאמה מלאה. לסקירתם ולהזמנתם, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו לטלפון 04-3750001