מידע נוסף

מחיר סילר לבטון

סילר הוא אחד החומרים החשובים בעבודה עם בטון, אבן או כל משטח סופג שרוצים לטפל בו. שמים אותו כשכבה להגנה לאחר יישום הבטון או חיפוי אבן וכך מונעים חדירה של מים וחומרים שונים לתוכו, “פיצוצים” וכניסה של חומרים שונים שיכולים להזיק לו. בנוסף להגנת החומר, הוא מצליח להשאיר את המשטח נקי יותר כיוון שמזהמים ולכלוכים כמו שמנים וחומרים אורגניים לא חודרים אליו ולא משאירים כתמים. במילים פשוטות, סילר לבטון או סילר לאבן הוא שכבת האיטום שלו ובכתבה זו נבחן כיצד תוכלו לבחור את החומר הנכון מבין האפשרויות השונות העומדות לרשותכם.

למוצרים שלנו לחצו כאן ו-כאן ו-כאן

לא תרצו לוותר על שכבת ההגנה

לפני שניגע בסוגי האיטום השונים ואיך לבחור אחד מבניהם, הדבר הראשון שעליכם לזכור הוא שלא כדאי לוותר על כך. לפעמים לאחר הנחת הבטון או חיפוי האבן נראה שסיימנו את העבודה ואנחנו לא רוצים להוציא עוד כספים ולהשקיע עוד עבודה רק כדי להניח שכבה נוספת. בפועל יש לזכור כי עד שלא נסיים את האיטום לא סיימנו את העבודה. בנוסף, יש לחזור על ההגנה אחת לתקופה, בהתאם להוראות ובהתחשב במקום עצמו. בטון או אבן שחשופים לחומרים כימיים וקרני השמש באופן תדיר יצטרכו תחזוקה לעתים קרובות יותר בהשוואה לזה שמוגן מכל אלה.

מטרת הסילר

אחת השאלות שחשוב להעלות היא מה המטרה של החומר שנמרח כהגנה. כל משטח שונה מבחינת החשיפה שלו לקרני השמש לחשיפה לנוזלים ולחומרים מסוכנים שיכולים לפגוע בו. לפני בחירת החומר כדאי לחשוב מה המטרה שלנו, מה המשטח צריך וזאת הרבה לפני שיקולי מחיר או נוחות. אנחנו יכולים למצוא סילר לבטון או סילר לאבן על בסיס מים שמתאים גם למקומות תעשייתיים ויגן מפני כתמי שמן, מלחים ועובש. נוכל גם למצוא סילר על בסיס מים שמתאים גם לאריחים, לוחות גבס ואפילו אבנים טבעיות.

שימוש פנימי או חיצוני

ישנם הבדלים בין משטחים שנמצאים בתוך המבנה לאלו שנמצאים בחוץ. בשנים האחרונות אפשר לראות עלייה ביישום הסילר בתוך המבנים לרבות קירות בטון, רצפות ענקיות ולא רק במפעלים או בבניינים אלא גם בבתים פרטיים ומבני ציבור. עבור כל שימוש צריך הגנה נכונה ויש להבדיל בין בטון או אבן שחשופים לשמש, לאבק ולגשם לבין אלה שמוגנים אך יכול להיות שחשוף לכימיקליים (במפעלים), שמנים (למשל במוסכים) וחומרים אחרים. חשוב לדאוג לכך שההגנה תתאים לצורך ולסכנות הקיימות.

סילר לבטון מחיר ופרטים נוספים שיש להביא בחשבון

אחד השיקולים שיכולים להיות בבחירת סילר לבטון מחיר או סילר לאבן מחיר אך זהו לא יכול להיות השיקול היחיד. העלויות של החומר משתנות וההבדלים יכולים להיות של מאות שקלים. הסיבה לכך היא שכל חומר הוא שונה, מתאים למקום אחר, פותר בעיות משלו וכמובן מגיע בכמות משתנה. ככל שהמשטח גדול יותר כך נצטרך יותר סילר והעלות לליטר תהיה נמוכה יותר באופן יחסי. בחישוב העלויות יש לבחון לא רק את המחיר אלא גם לבדוק כמה שטח הוא יכול לכסות.

כדאי לדעת כי כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולנצל את החומר בצורה היעילה יש לדאוג לעבודה נכונה. משטח העבודה צריך להיות יבש, נקי ויש לפנות ממנו חפצים ולכלוכים, גם כאלה שנראים קטנים. עבודת איטום נכונה עם החומר המתאים יעניקו לכם משטח שכיף להשתמש בו לאורך זמן רב.