מידע נוסף

נקז כפול דלמר

ניקוז כפול הוא הכרחי!

אין ספק שניקוז נוזלים ומים הוא אחד הנושאים החשובים ביותר בכל הנוגע לתכנון מבנים, חדרים רטובים (מקלחות וחדרי אמבטיה) וגגות. ניקוז לא תקין של מים, או היעדר מערכת ניקוז בכלל, עלולים להוביל להצטברות של מים או נוזלים אחרים ולגרימת נזקים חמורים למבנה. לעיתים הדבר מגיע אפילו לכדי סכנה. בנוסף, במקרה שהניקוז אינו מתאים לסוג החומרים העוברים בו, הוא יכול להיפגע או להיסתם, כך שהוא יאבד מהיעילות שלו.

נקז דלמר (Dallmer) נועד בדיוק לצורך ניקוז יעיל ומבוקר של נוזלים מרצפות, גגות או משטחים אחרים. דלמר ניקוז הינה חברה המתמחה בייצור של נקזים מתוחכמים המותאמים גם לתנאי שטח לא פשוטים. באופן כללי, נקז כפול דלמר הוא נקז בעל פתח עליון ותחתון, המוביל נוזלים ממשטח מוגבה לצנרת תחתית. בהתאם לשימוש שאליו מיועד נקז דלמר מחיר המוצר נקבע וכן המאפיינים שלו.

במידה ויש צורך בניקוז רצפתי, דלמר ניקוז כפול הוא בדיוק מה שאתם צריכים. נקז הרצפה הכפול מאפשר התקנה של פתח הכניסה של הנוזלים בגובה הרצפה, כך שהנוזלים נכנסים אליו בקלות. בנוסף, הנקז הכפול מאובזר במסנן שאליו נכנסת הפסולת המצויה בנוזלים המנוקזים, וכן שני צינורות המתחברים לצנרת הרצפתית. המבנה של הנקז מאפשר להתאים אותו לצנרת בגבהים משתנים וזוויות מגוונות. במידה ויחדרו מים על מתחת לריצוף תהיה למים אפשרות להתנקז במקום לעמוד כשלולית מעל שכבת האיטום.

 

זה לא הכל

עם זאת, בכל הנוגע לנושא דלמר ניקוזים רצפתיים הם לא הכל. נקז כפול לגג של דלמר בנוי אחרת מזה המיועד לרצפה. בהתקנה של נקז לגג חשוב מאוד לשים לב שלא נוצר מצב שהתקנת הנקז פוגעת באטימות הגג. לכן, הנקז מאובזר בטבעת ביטומונית המולחמת אליו וכן במחבר רינו היוצא מחלקו התחתון. אלה האחרונים מאפשרים כניסה וחיבור של הנקז לצנרת ואיטום הגג באופן מושלם.

בנוסף, נקז הגג בנוי עם פתח יצירה בקוטר משתנה לפי הדרישה וקוטר הצנרת, המאפשר לו להשתלב עם שלל צינורות. ניתן גם לחבר אותו למחבר ברך, במידה ורוצים להסיט את זרם המים המנוקזים לכיוון אחר. ההתקנה של הנקזים, הן זה הרצפתי והן זה המיועד לגג, צריכה להיעשות בצורה טובה. ברגע שזה בוצע, לכם נשאר רק ליהנות מרצפה וגג יבשים ומתוחזקים היטב.

זקוקים לפתרונות איכותיים לפרויקטי הבנייה והשיפוצים שלכם? מחירים הוגנים וגם מבחר רחב של אפשרויות הן נקודות שחשובות לכם? אם כן, חברת אם טי אר לבניין בע”מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת כלל המוצרים המוצעים לכם על ידה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים ולהזמנות, התקשרו לטלפון 04-3750001